zondag 12 februari 2012

Turnwedstrijden

Zaterdag 11 februari was de dag van de wedstrijden. Ik moest naar Eibergen toe om in de bibliotheek de voorleeswedstrijd te presenteren. Ondertussen hadden mijn meiden turnwedstrijden. Zó jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar zo fijn dat Anne en Ferre er waren met de kinderen. En gelukkig kon Wiljo ook tijd vrij maken zodat hij mij heel trots kon sms-en dat Nena een gouden medaille had gewonnen en even later Bo een zilveren! Wat gaaf! Bleek dat Nena ook nog de hoogste gemiddelde score van alle meiden had, waarvoor ze een wisselbeker kreeg. Ik zat in Eibergen, maar door de prachtige foto's van Anne en Ferre, beleefde ik het later alsnog mee. Ook bijzonder.




Anne maakte ook een blog hierover waarvan ik dan weer diep onder de indruk ben. Dank je wel lieve Anne. De overige foto's zijn ook het bekijken waard.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten