maandag 30 augustus 2010

Op weg naar Groningen

Bij het afscheid van de Julianaschool kreeg ik een Pluim. Deze kon ik verzilveren en ik koos voor twee hotelovernachtingen in Groningen. Ik nam Wiljo en mijn nieuwe fototoestel mee. Omdat ik me onderweg ietwat verveelde, begon ik vast te schieten...


Ik erger me rot aan deze bordjes, waarschijnlijk met mij velen, want hoezo 'begrip'. Onze heenreis duurde op deze manier 25% langer en dat vond ik kostbare tijd. De terugweg zijn we via Duitsland gegaan en hebben we in Duitsland gegeten. Dus ook de Nederlandse economie zal geen begrip hebben voor deze situatie.

Een heel erg gele auto... (ieuw)


Bij dit bord had ik vooral hele smerige gedachten. Ik dacht dat het beter 'afwerkplek' had kunnen heten... (ook ieuw)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten