dinsdag 19 oktober 2010

Een bijzonder dag

Gisteren was het een bijzondere dag. Mijn jongste nichtje werd 1 en mijn oudste broer 43 (eerlijk waar, je zou het niet zeggen). Duidelijk was dat ik niet de enige was die dit als bijzonder ervaarde, ook Julea en Ferre voelden dit aan. Ze namen de tijd voor elkaar en genoten van het geven en krijgen van de cadeaus. Mooi. Fijn ook dat Rinke er was en het cadeau kon bewonderen. Julea echter was op dat moment het meest onder de indruk van de snoet van Rinke. Ik was getuige en was opnieuw heel erg blij met mijn fototoestel. Ik schoot de plaatjes zodat IJsbrand, die ziek op bed lag, ook kon begrijpen wat er beneden in zijn huiskamer had afgespeeld. Én zodat ik kon pronken met mijn grote broers en mijn kleine nichtje.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Liefste schoonzus, wat een prachtplaatjes! Je kan mooi schieten hoor. En fijn dat ik het ook nog wat kan zien, ondanks dat ik weer eens afmelde...
    zoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Mag ik 't gebruiken op m'n blog?

    BeantwoordenVerwijderen